دوست داشتن



دنیای کج و معوج من

دیوونــــــگیــ هآمـــ .قوانیـ ـ ـ ـن کجکی

 

پسر : الو گلابی؟

دختر : سلام کثافت
بعد هردو از ته دل میخندن :))

پسر : خوبی کج و کوله ی من

دختر : به توچه عشقم خوبم تو خوبی

...پسر : خــــــــر نفهم حالتو میپرسم میگی به تو چه؟ شیطونه میگه بزم شل و

پلش کنم ها

دختر : گفتم که خوبم الاغ تو خوبی :))

پسر: فدای خنده هات شم که مثل شتر میخندی نفسم

دختر : مـــــــــرگ شتر خودتی روانی

پسر : دلم واست تنگ شده بود آشغال دوست داشتنی

دختر : منم

پسر : خوب دیگه بسه خیلی باهات حرف زدم پر رو شدی

دختر : کوفتت شه باهات حرف زدم

پسر: مواظب خانمی الاغ من باش

دختر : چشم اقای بی ادب

پسر : دوست دارم دیوونه

دختر : منم دوست دارم آقاهه

و بعد خداحافظی با خنده حتی تا چند لحظه بعد از این که تماسشون تموم میشه

خنده رو لب هردوشونه . این یعنی دوست داشتن واقعی!

که میشه راحت حسش کرد ...! ♥♥♥

 



پنج شنبه 11 آبان 139118:18 جوجو

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 91
بازدید دیروز : 149
بازدید هفته : 91
بازدید ماه : 944
بازدید کل : 258068
تعداد مطالب : 407
تعداد نظرات : 1084
تعداد آنلاین : 1

هدايت به بالا

کد هدايت به بالا

پشتیبانی

آپلود عکس

کد متحرک کردن عنوان وب

** *** **


نایت نما


نایت نما


نایت نما

آیکُن های اِمیلی

آیکُن های اِمیلی

آیکُن های اِمیلی

* *